fredag 17 maj 2013

Slumpen är ingen tillfällighet

Nu är jag just hemkommen från en fantastisk vecka i Kristianstad! Det har varit ett tufft jobb som gett otroligt mycket, nu kvarstår "bara" att få det att landa här hemma också.
Jag försökte kontakta omvärlden via bloggen häromdagen, men tekniken ville inte fungera utan slängde ut mitt meddelande nån stanns i cybern...

Det var verkligen meningen att jag skulle åka på just den här kursen just nu! Det känns som att bit för bit ramlar på plats och livet känns väldigt mycket mer hoppfullt än för ett par veckor sedan, vilket är helt Underbart! Nu måste jag smälta allt, inte blir alltför entusiastisk ;-) inför alla möjilgheter, utan ta vardagen lite varligt!

Här kommer några bilder från lunchpromenaderna under början av veckan, när sommaren hade anlänt till Skåne. Det var helt otroligt med alla magnolior - inte små buskar utan stora träd som blommade överallt och tävlade med körsbärsträden om uppmärksamheten i varenda villaträdgård! Tyvärr är kameran i min nya mobil helt kass - alla bilder blir blå :-( funderar på att byta tillbaka till den gamla telefonen bara för detta...

Kram Pernilla






1 kommentar:

  1. Vad härligt att läsa om en vändning, hoppas det fortsätter.

    SvaraRadera