tisdag 18 december 2012

Ömsom vin ömsom vatten

Nu gillar jag verkligen vatten, men ni fattar, det är både upp och ner. Jag har försökt prioritera för att orka njuta av det vi gör. Har tom hoppat över en glöggfest! Helgen var istället vikt för konståkningstävlingar och jag skulle bara vara med som åskådare del av dagen. Tävlingarna var superbra och mycket sevärda, MEN jag hade verkligen inte räknat med att det skulle kosta så mycket energi! Huvudvärken har dånat och sömnen varit ryckig... När kroppen blir stressad av för mycket intryck börjar hjärnan speeda och ni kan ju gissa vad som snurrar så här års. Så klart Julförberedelser. Vi har försökt lägga ribban på lagom nivå och våra kära gäster får både ta med sig mat å hjälpa till att fixa på plats. Men det finns ju alltid sånt som kan snurra runt när sömnen tryter...
Nu jobbar jag bara EN dag till, sen är det semester och ledighet i 17 dagar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar