torsdag 20 december 2012

Den kära tekniken, eller...

Efter en veckas frustration över att det SKA gå att visa ett par videoklipp från den fantastiska luciaföreställningen för er på något sätt har jag till slut lagt upp dem på YouTube! Tänk om någon sagt till mig för ett par år sen att jag skulle ha både egen blogg, facebook och inlägg på YouTube så hade jag trott de var galna... Men det är ju rätt häftigt när man kan dela vissa upplevelser på detta sätt. Men fy, det tar både tid och energi.

Jag kunde alltså inte låta bli att åka ner till Domkyrkan en andra gång på kvällen den 13e - och det var det värt! Morgonens föreställning var väldigt vacker, men kvällens var urskön! De morgonspröda rösterna hade fått full styrka och de tog ut allt under dagens sista tillfälle - det var magiskt! Det sägs att det inte finns någon motsvarighet ;-)


Så håll till godo och njut några minuter!


http://www.youtube.com/watch?v=0XqVEerFPgM

http://www.youtube.com/watch?v=K377HCkQm2A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar