onsdag 21 mars 2012

Vänja sig vid att vara trött...

Hur kul är det att vänja sig vid att vara trött?!!
Visst uppgiften från Företagshälsovården är just nu att utöka tiden på jobbet, men inte innehållet... Men dagar som i fredags och igår när jag är på jobbet - fysiskt, men bara är trött, försöker göra nåt litet, men orkar inte koncentrera mig - hur kul är det? Men okej, livet är väl inte bara kul ;-) Och normaltillstånd för en längre tid framöver är väl mer av en liten uppförsbacke.
Tack å lov för en "ledig" dag som idag! Sov till kl 10.30, vaknade utan huvudvärk och med den sköna känslan av att ha en helt ledig dag att ägna åt sånt som GER mig energi! Det första jag såg när jag drog upp persiennen var just utslagna krokus i gräsmattan! Snart ska jag gå ut i trädgården och påta. Äntligen orka plantera vårblommorna (som inhandlades för en vecka sedan...) i krukorna vid entrén.


Våren ger hopp om livet och ny energi!
/Pernilla

1 kommentar: